Páginas

Sergi Busquets és imprescindible per al Barça

Els qui em coneixen saben del meu barcelonisme. Fa temps que volia parlar del Barça actual, però molta gent ja ho ha fet i no crec que jo aporte res interessant al que ja s'ha dit. Però cada vegada que veig jugar l'equip de Guardiola m'entren eixes ganes d'escriure alguna cosa, d'alliberar el meu sentiment. Quan estic davant la televisió i mire a dreta i esquerra em pregunte el següent: som conscients del que estem vivint? Estem pensant que possiblement no tornarem a veure un Barça que jugue al futbol com ho està fent ara?
Sembla que estem tan acostumats que ho veiem com a una cosa habitual. Fins i tot ens queixem quan l'equip no té un bon dia o quan fallen alguna ocasió clara. Jo sempre dic el mateix: mentre arriben a porteria i continuen fent el joc que fan no hi ha problema. Aquest Barça serà recordat per Messi, Iniesta i Xavi, tres cracks que converteixen el futbol en alegria.
Però jo també voldria afegir un altre nom: Sergi Busquets. Considere que, en aquests moments, el fill d'eixe porter cruyffista és imprescindible per al Barça. Entenc que Iniesta i Xavi necessiten un jugador com ell per darrere, un jugador que faça el mig del camp gran, que siga capaç de destruir i de donar la primera o la segona passada, i un jugador capaç d'ajudar a la defensa en moments difícils, com vam poder veure contra l'Atlètic de Madrid; Busquets semblava un central! Al Vicente Calderón encara va fer més gran eixe mig del camp i Iniesta i Xavi tenien molt més espai per crear el joc.
L'altre dia comentava amb un amic que Busquets és dels més intel.ligents de l'equip i em reafirme. Llig els partits a la perfecció, sempre està en el moment adequat quan toca pressionar o tallar una pilota; si la pot donar de primeres no ho fa en més tocs i això significa que abans que li la passen ja sap on està el seu company. Des del meu punt de vista Busquets és insustituible; bé, no pot jugar tots els partits però quan no ho fa es nota molt, moltíssim. Espere que Mascherano agafe prompte el fil del Barça i no faça com l'altre dia quan li van traure targeta grota en la seua primera acció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario